BTC - UYAN

Sanatçı BTC
Müzik UYAN
Süre 03:03
Boyut 6.98 MB
Tarih 8 ay önce
Hit 11 kez indirildi

BTC UYAN indir, BTC UYAN mp3 indir, BTC UYAN müzik şarkısını yüksek kalitede 6.98 MB boyutunda indirmek için mp3 indir butonuna tıklamanız yeterli. Sitemizde BTC sanatçısının diğer müziklerini, BTC UYAN şarkı sözünüde de bula bilirsiniz. BTC sanatçısının yeni çıkan müzik albüm şarkılarından ilk siz haberdar olup dinlemek ve ya indirmek için sitemizi sık sık ziyaret edin. Her hangi bir sorun olursa lütfen eposta adresimizden bize ulaşın...

Mp3 indir

BTC UYAN Şarkı Sözleri

Merhaba beyim, bu sınav yerin, ha?
İki dakka gecik, o salıyo yedeğini
Yerine yeni bi can giyiyo yeleğini
Çünkü o su boyunu aşar, plastik değil
Ben bi tayfa ve dünya okyanus, boğulmam
Kaptan Atlantisi bulmam gerek, gerek
Yeni dünya demek, demek öyle?
Boyunu aşıyo günah ve yara kaşınıyo
İki yakası kavuşuyo herkes şaşırıyo
Herkes, herkes başarıyo birer kes en az, enfes
[?] yolu gösterin iyi kötü ekledi
Aynı anda doğduk oğlum, hiç sözünü kesmedim
Tek bi farkımız var senle, yollarını gözledim
Ben beni bile bilemedim, sen kimdin?

Kayboldu mu yıldızlar, tam zamanı, uyan!
Yok mu sesini duyan?
Yeni bi gün, yine dua
Bu bi rüya

Kayboldu mu yıldızlar, tam zamanı, uyan!
Yok mu sesini duyan?
Yeni bi gün, yine dua
Bu bi rüya

Merhaba beyim, sana ne diyim, ha?
Çalıyo bu kulun o balı ve peteği
Yine soruyo bi sorular içindeki zehir
Ve zehir gibi çalışıyo yine de beyin
Çünkü bi bahanesi var, di mi?
Dünya şahane bi yer yahu
Her şey sanki sınav gibi
Yanıtlayayım, soruları ver lan!
Sıkıyo papa- sıkıyo sıkıyo paparoz
Gidiyo para, gidiyo pa-para, para [?çöz?]
Yine çalış, hep çalış ama yine bi köle ol
Ya da bi banka soy ve de voleyi vur
Ve de voleyi vur
Ve de voleyi vur
Ve de voleyi vur
Ya da bi banka soy ve de voleyi vur

Son Eklenenler

Hit Müzikler

Mp3 indir

müzik indir

şarkı indir