Ramiz - Cehennemin Dibi

Sanatçı Ramiz
Müzik Cehennemin Dibi
Süre 02:45
Boyut 6.29 MB
Tarih 1 hafta önce
Hit 1 kez indirildi

Ramiz Cehennemin Dibi indir, Ramiz Cehennemin Dibi mp3 indir, Ramiz Cehennemin Dibi müzik şarkısını yüksek kalitede 6.29 MB boyutunda indirmek için mp3 indir butonuna tıklamanız yeterli. Sitemizde Ramiz sanatçısının diğer müziklerini, Ramiz Cehennemin Dibi şarkı sözünüde de bula bilirsiniz. Ramiz sanatçısının yeni çıkan müzik albüm şarkılarından ilk siz haberdar olup dinlemek ve ya indirmek için sitemizi sık sık ziyaret edin. Her hangi bir sorun olursa lütfen eposta adresimizden bize ulaşın...

Mp3 indir

Ramiz Cehennemin Dibi Şarkı Sözleri

Kardeş biraz sus! Nereye kadar?
Sende her söz yatsıya kadar...
Nerden çıktın bro? Kimse bilmiyo.
Sahte o tapun, inşaatta topun.
Yoktun burda bariz. Sanki bura Paris,
Aşkın Rape platonik, yok yerime varis.
Rapi mi bitiricen ha?!
Beni mi bitiricen ha?!
Beni de bi denesen ha?!
Ama bak ben acımam ha!..
Yoluna bak hadi, bu da bi parodi. Yalana dolana pes!
Orada burada Rape de bok atıp kendinin önünü kes!
Kafamın etini yediniz yine de yemedi filiminiz.
Bir iki boş kelimeniz... Rape mi kaldı piriminiz?

NAKARAT:
Lafım ona da gider, buna da gider.
Hepinizi toplasak kaç adam eder?
Kimisi sever, kimisi yerer,
Hadi bu yol burdan cehennemin dibine gider!

Lalalalala, lalalalala beni duyunca hemen kulağını tıka!
Lalalalala, lalalalala Rapi duyunca hemen kulağını tıka!

Diyolar Rape balon. Biçeriz popuna don!
Bizimki listede en önde duruyo, patlar elinde popun.
Bukalemun gibi değişen o kodumunun, konumunun...
Rap geliyo panik olun, Trap vuruyo ayık olun.
Hariçten gazeli, mavalı kes hey!
Bizde posta hızlı, havalı, fast pay!
Beste işimiz, adımız rest bey.
Kafamız minimum streste,
Oturur, yazarız deste.
Yoluna bak hadi, bu da bi parodi. Yalana dolana pes!
Orada burada rape de bok atıp kendinin önünü kes!
Kafamın etini yediniz yine de yemedi filiminiz.
Bir iki boş kelimeniz... Rape mi kaldı piriminiz?

Mp3 indir

müzik indir

şarkı indir